Pokazywanie postów oznaczonych etykietą stylizacja. Pokaż wszystkie posty
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą stylizacja. Pokaż wszystkie posty

środa, 3 kwietnia 2013

GOLD

No hej! Zacznę pisać bez wyjaśnień.. ;/
 ______
Może nie tak znowu GOLD GOLD, ale akcenty złota, które zresztą uwielbiam są.  No tak. Tylko makijaż oczu psuje efekt :(  Stylka mi się podoba, Pati miała wenę. Co sądzicie? 



naszyjnik (pasek) - no name
buty - young hollywood 
spodnie - windows on the world
bluzka - roberto cavalli
kopertówka - no name 

sobota, 16 lutego 2013

Hifi Banda



Wystarczy nie pisać pewien czas i brak komentarzy.... To nie jest fajne 
Dobra, stylizacja z pięknymi włosami tylko dla roalty. Uwielbiam je! *_*
 Stylka utrzymana w kolorze czarnym z akcentami złota. Osobiście jestem z niej zadowolona, mam Nadzieję, że Wam również się spodoba. 






torba no name | czapka bizou | tunika basic | rajstopy no name | zakolanówki evil panda | buty wotw |kołnierz tingeling

poniedziałek, 11 lutego 2013

trololo

Hej hej hej hej :D Dawno nie pisałam, tak jakoś nie mam ochoty na Stardolla.  Niedługo 14. Cały dzień poświęciłam na pisanie walentynek, jeszcze znaczki mi zostały <3 Na liście mam około 15 osób + w szkole sie powysyła. Ciekawa jestem ile w tym roku dostanę :) Stylizacja najnowsza ode mnie jaka może być.   Całość nie jest idealna, ale i nie taka zła. Czekam na komentarze! <3 

koszula  | b.bizou
szorty  | pretty n' love
rajtuzy  | no name
buty  | wotw
torba  | pet a porter
naszyjnik |  fallen angel
tatuaż  |  fallen angel 
turban  |  tingeling 



środa, 23 stycznia 2013

Haj and Baj

 ''Niepotrzebnie moja lalka przeszła metamorfozę,  No cóż, kiedyś tam jeszcze wróci do starego wyglądu'' -- myślałam tak w pierwszej chwili po jej zapisaniu. Dzisiaj jednak po małych poprawkach Podoba mi się!
Stylizacja jedna z moich ulubionych. Uwielbiam ten sweterek, jednak jak go kupiłam nie miałam na niego pomysłu.  Teraz jestem zadowolona z efektu.  Dzisiaj ostateczne pakowanie i jadę z koleżanką w góry. Fajnie będzie tak sobie odpocząć  od tego wszystkiego... Na koncie mam nabitych około 120 dni, więc szkoda mi to zostawić. Konto daję Xylce.. Wracam za  9 dni (chyba).
Trzymajcie się! Czekam na komentarze :)
Do zobaczenia! 




poniedziałek, 21 stycznia 2013

WILD LOVE + PREZENTY


REA GARVEY - WILD LOVE

Jak to napisała Xylcia - fukced hearts. Taaaaaak.  Stylizacja  wykonana z ciuszków z tyłów szafy. Staram się teraz na te szare końce częściej zaglądać. Mam masę pomysłów na nowe zestawy, postaram się je niedługo pokazać. Dawno na blogu nie było mix'u  (nie wspominając już o new in). Postaram się coś skombinować niedługo.  Mam nadzieję, że set przypadnie Wam go gustu.
 Humor mi dopisuje, więc komentatorom posta powysyłam prezenty! ;) 


buty | nelly
żakiet | pretty 'n love
naszyjnik | fallen angel
top | likometr facebook
spodnie | mka
torba |  rio
rajstopy |  fallen angel
okulary | beastly
opaska | special offer

piątek, 18 stycznia 2013

sk8r

 W końcu i u mnie zaczęły sie ferie.  Jak je spedzę? A no 24 stycznia jadę z koleżanką Karoliną w góry Świętokrzyskie.   W tym czasie nie będę miała dostępu do internetu, ale coś zaplanuję na te 8 dni. Stylizacja wykonana chwilę temu. Tytuł posta banalny - wskazuje na użycie w tym secie mojej ukochanej beanie :)) 
 Nie wiedziałam w jakim stylu utrzymać tą stylizację,  więc wiele razy ja zmieniałam - aż w końcu powstało to poniższe coś :D :*
Czekam na opinie! + jutro wyślę prezenty siedmiu osobom z poprzedniego posta, gdyż zaraz jadę do babci na nockę. Pa ;) 







wtorek, 15 stycznia 2013

I need a dollar + PREZENTY


Nie, nie potrzebuję pieniędzy, to jedynie tytuł piosenki, która teraz gości na mojej top liście. Dzisiaj wyjątkowo obojętny dzień, który stał się następnie dniem udanym, potem z kolei został popsuty i złość zmieniła się w smutek. Tak to już u mnie bywa.  
Dzisiejsza stylizacja upubliczniona była na UZ i dobrze została skomentowana. Mam nadzieję, że i tu się ładnie prezentuje.
 + komentatorzy posta otrzymają po prezencie.
poprzednim już wysłałam :) 







piątek, 11 stycznia 2013

Dragons + prezenty

''I'm waking up to ash and dust
I wipe my brow and I sweat my rust
I'm breathing in the chemicals
I'm breaking in, shaping up, then checking out on the prison bus
This is it, the apocalypse
Whoa

I'm waking up, I feel it in my bones
Enough to make my systems blow
Welcome to the new age, to the new age
Welcome to the new age, to the new age
Whoa, whoa, I'm radioactive, radioactive
Whoa, whoa, I'm radioactive, radioactive''

Uwielbiam tą piosenkę, świetne tłumaczenie. Udanego  weekendu!
* Dla każdego komentatora tego posta drobny upominek ;)





sobota, 5 stycznia 2013

I see you

 No i mamy weekend :)  Stylizacja z użyciem żakietu z partii ciuchów 12 Days of Stardoll.   Żakiet bardzo mnie zaciekawił. Ma świetny fason i jest dopracowany pod względem graficznym. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zabieram się za szykowanie artykułu na ciekawszy - stardoll i do zobaczenia! :*  



legginsy - b.bizou
top - b.biozu
shoperka - rio
buty - b.biozou
żakiet - evil panda 






czwartek, 3 stycznia 2013

Hi

Piątek, i w końcu weekend. Co dalej? A no około ponad tydzień i ferie!  Cieszę się bardzo.  Wyjeżdżam w góry, ale to opowiem więcej następnym razem. Wiem już chyba co zrobić z kontem więc o to się nie martwię...  No cóż, muszę lecieć, książki czekają. Jutro test z angielskiego i powtórzenie z historii.
 papapappa *.* 






poniedziałek, 31 grudnia 2012

2013 TUŻ TUŻ

To już dziś! Niedługo pierwsze strzały fajerwerek, składanie sobie nawzajem życzeń i wiele więcej.  Już po 17, a ja nadal  nie wiem jak spędzę ten dzień. Z pewnością coś się zrobi spontanicznie, zobaczymy. Nie mam pomysłu na lalkę, a dokładniej na sylwestrową kreację dla niej... 
   Wraz z xylcią pracuję nad nią. Niżej przedstawiam dwie swoje propozycje na tą doroczną okazję.


 i na koniec....

środa, 26 grudnia 2012

Wesołych part 3

Jak Wam mija ostatni dzień świąt? Ja spędziłam je w domu zajmując się przeróżnymi  rzeczami. O 11 oznajmiłam, że nie mam ochoty jechać  do rodziny i zostałam :) Myślałam dziś sobie o szkole.  Mam zapowiedzianych około 4 prace klasowe, dużo. Ok, stylizacja jedna z najnowszych. Wyszłam na lenia, bo dodałam na obu blogach te same zdjęcia, wybaczcie. Trzymajcie się! ;*







sobota, 22 grudnia 2012

I am so happy

Od czego by tu zacząć....
Od rana życzenia szły esemesami, na fejsie, na gg, na asku, telefony z życzeniami. Takie urodziny to ja lubię! :) Od stardollowiczów również dostałam masę życzeń, za które bardzo dziękuję.   Dzień minał ciekawie. Od 9 praktycznie jestem na Internecie z przerwami. Z rana dostałam prezenty, podobają mi się <3 Jeszcze po świętach otrzymam wielką pakę *.*  Tort i posiadówka w gronie rodzinnym odbyła się po 19 jakoś.  Torcik ładny, o smaku śmietankowo czekoladowym. Zobaczymy, może coś ze znajomymi, przyjaciółmi uda się wykombinować, ale wątpię, by pogoda pozwoliła, niestety :(  Podsumowując dzień uważam za udany! + zapraszam do gry (KLIK), z której przejściem trudzę się z Xylcią od południa..
 Miłego wieczoru! ;***** 





czwartek, 20 grudnia 2012

Wiesz jaki jest największy błąd, uciekać przed samym sobą..

Co tam? Jak żyjecie? Dziwię się, że jeszcze mam takie statystyki (<3),  gdy nic nie piszę. Gdy chcę się zabrać już za notkę, zawsze coś nagle wypadnie.
____________
Zima to jakiś koszmar.  Częste moje zabawy z kolegami kończą się tym, że razem z koleżankami leżymy w zaspie. Nie narzekam, bo jest fajnie XD Jutro klasowa Wigilia. Świetnie!  Wezmę aparat, jakoś się na bóstwo zrobię i pójdę :D  22 grudnia urodziny -  jeszcze 2 dni! Cieszę się, chcę już prezent, przyjęcie i życzenia <3 






środa, 12 grudnia 2012

'you will never know

Kolejna moja naj piosenka na najbliższe dni. 
''You will never know
I will never show
What I feel What I need from you no
You will never know
I will never show
What I feel What I need from you''
Jak w szkole? Nieciekawie. Niedługo oceny wystawiać będą... Przez najbliższe 2 tygodnie dużo testów, nie kartkówek.  Zamiast się wziąć za naukę to olewam to, nie wiem :|
 Stylizacja to taki zimowy zwyklak.  Mało elementów w niej użyłam, ale efekt jakiś tam jest. Nie miałam pojęcia jakiej torebki użyć, i w końcu została bez niej.  Legginsy aztec mam nadzieję, że pasują.








wtorek, 11 grudnia 2012

I, I follow, I follow you deep sea baby, I follow you

Nie ma co tu dużo pisać... Uwielbiam tą piosenkę na dole, śnieg jest, mało czasu, dużo się po prostu dzieje. 22 grudnia,  a więc za niecałe 2 tyg. moje urodziny. Cieszę się bardzo, bo właśnie dowiedziałam się o jakiejś  niespodziance szykowanej dla mnie, tylko cii. Zobaczymy czy to wypali, nie ma co zapeszać. Szkoda, że tak mało tutaj pisze, strasznie szybko dni lecą - stety, niestety.   Stylizacja raczej mało nawiązująca do obecnie panującej pogody poza pixelowym światem. Czeka na mnie cała strona angielskiego do zrobienia, żegnam! :* 









środa, 5 grudnia 2012

Scream & Shout

Co tam? Jak tam? Może i dawno nie pisałam, ale jakoś tak wyszło.  
Jutro mam Mikołajki klasowe. Prezent dla koleżanki mam gotowy. Kupiłam jej naszyjnik śliczny, kolczyki oraz słodkości. Na pewno się ucieszy. Od kolegi  bodajże dostanę coś podobnego. Jutro dokładniej napiszę ;)) Cieszę się bardzo. Minie lekcja, to po pierwsze, a po drugie będzie fajny klimat i sporo śmiechu.  
 Stylizacja dziś  z użyciem żakietu od nelly. Mam nadzieję, że się podoba.  Do tego moja lalka przeszła met. twarzy!  Pa ;*



poniedziałek, 26 listopada 2012

Rolling In The Deep

Witam. Ja już po szkole, niedawno wróciłam. Jutro bodajże sprawdzian z WOS'u. Ciekawie się zapowiada. Ściągania nie będzie, bo pani mówiła, że zbierze wszystkie książki i zeszyty. Słucham boskiego coveru, który  jest na dole <3  Byłam ze znajomymi na filmie Przed Świtem. Muszę przyznać, że część naprawdę fajna.  W niedzielę (o 2-3 w nocy) obejrzałam jeszcze podróż na tajemniczą wyspę, polecam :D  + fajna info. Mojej przyjaciółce dziś się kotka okociła. Ktoś chce kociaka? HAHAHAHHA 
Okeeej. Stylizacja - nie ma co się oszukiwać - dziwna. Nie mam pomysłu na lalkę ostatnio.  Do następnego! Znośnego wtorku życzę. 




buty archive
zakolanówki evil padna
szorty wotw
narzutka  ppq
bluzka supertrash


wtorek, 20 listopada 2012

SMILE

Co u Was słychać? Może opowiem coś o moich planach na ten tydzień, bo w sumie nie mam o czym pisać.. 
 Jutro szkoła, mam trochę lekcji zadanych z tamtego tygodnia i tego  więc się trzeba zaraz zabrać za to.  Wyciągnę kiedy mamę do kosmetyczki, bo chcę zrobić kolejną dziurkę w uchu,  a do tego mi osoba dorosła potrzebna. Do tego, wiecie, że już była premiera Zmierzchu  Przed Świtem część 2. Wybieram się ze znajomymi i przyjaciółmi większą grupą w piątek na 17.  O 2  kończę lekcje,   a już o 15.30 planujemy wyjść  z domów. No cóż, wszystko trzeba będzie speedem robić.  W weekend jak będzie luźny może  do babci się wybiorę.
 Ok, teraz stardoll. Twarz wczorajsza, okropna, dziecięca itp. Stylizacja wykonana również wczoraj.   Ogółem chyba źle nie wygląda. To Tyle! ;)





sobota, 17 listopada 2012

don't you worry child

Sobota mija w zasadzie nijako. O 20 Mam Talent, więc sobie obejrzę. Stylizacja w ciekawych barwach. Nie ma szału, ale zawsze coś.
Udanej niedzieli ;*