czwartek, 20 grudnia 2012

Wiesz jaki jest największy błąd, uciekać przed samym sobą..

Co tam? Jak żyjecie? Dziwię się, że jeszcze mam takie statystyki (<3),  gdy nic nie piszę. Gdy chcę się zabrać już za notkę, zawsze coś nagle wypadnie.
____________
Zima to jakiś koszmar.  Częste moje zabawy z kolegami kończą się tym, że razem z koleżankami leżymy w zaspie. Nie narzekam, bo jest fajnie XD Jutro klasowa Wigilia. Świetnie!  Wezmę aparat, jakoś się na bóstwo zrobię i pójdę :D  22 grudnia urodziny -  jeszcze 2 dni! Cieszę się, chcę już prezent, przyjęcie i życzenia <3 






7 komentarzy:

  1. stylizacja ok ale dupy nie urywa!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W kilka zdaniach opisałaś tyle zdarzeń....wyobrażam sobie jak tak szybko mówisz....xD Stylizacja jest fajna, nie lubię tylko tych "dużych" ust. Jestem ciekawa skąd masz sukienkę, bo wpadła mi w oko :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunika Fallen Angel. Nie chciałam się rozpisywać, więc tak nagle przeskakiwałam z tematu do tematu. Raaaczej staram się wolno mówić haha

      Usuń
  3. Stylizacja łaadna, mordka oczywiście teeż :) Miłej zabawy na Wigilii ;*

    OdpowiedzUsuń