środa, 5 grudnia 2012

Scream & Shout

Co tam? Jak tam? Może i dawno nie pisałam, ale jakoś tak wyszło.  
Jutro mam Mikołajki klasowe. Prezent dla koleżanki mam gotowy. Kupiłam jej naszyjnik śliczny, kolczyki oraz słodkości. Na pewno się ucieszy. Od kolegi  bodajże dostanę coś podobnego. Jutro dokładniej napiszę ;)) Cieszę się bardzo. Minie lekcja, to po pierwsze, a po drugie będzie fajny klimat i sporo śmiechu.  
 Stylizacja dziś  z użyciem żakietu od nelly. Mam nadzieję, że się podoba.  Do tego moja lalka przeszła met. twarzy!  Pa ;*



9 komentarzy:

  1. Mikołajki *_*
    My mamy w piątek, ale nas nie będzie ;C
    Dajemy jednej przyjaciółce: książkę i wisiorek, a drugiej bransoletkę i kolczyki :D
    My dostajemy po wisiorku i bransoletce.

    Outfit fajny, ale przede wszystkim ryjek *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne prezenty! ;) Teraz taki szał na tą biżu. chyba ;)
      Dziękuję ;*

      Usuń
    2. Wiesz, jak masz kupić jakiejś dalszej koleżance to chyba najłatwiej jakąś uniwersalną biżu albo słodycze :D
      My przyjaciółkom dawałyśmy, ale chciały to, więc.

      Usuń
  2. Ładnie jest :)
    Ja mikołajki dopiero w piątek xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny fit ;D i mega twarzyczka :D

    OdpowiedzUsuń