wtorek, 15 stycznia 2013

I need a dollar + PREZENTY


Nie, nie potrzebuję pieniędzy, to jedynie tytuł piosenki, która teraz gości na mojej top liście. Dzisiaj wyjątkowo obojętny dzień, który stał się następnie dniem udanym, potem z kolei został popsuty i złość zmieniła się w smutek. Tak to już u mnie bywa.  
Dzisiejsza stylizacja upubliczniona była na UZ i dobrze została skomentowana. Mam nadzieję, że i tu się ładnie prezentuje.
 + komentatorzy posta otrzymają po prezencie.
poprzednim już wysłałam :) 







7 komentarzy:

  1. cudowna i ciekawa stylizacja, zazdroszczę blezera *.*

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    zapraszam również do siebie wszystkich
    http://vintagegiirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://stardolljaknarkotyk.blogspot.com/2013/01/stylizacja-dnia.html

    i oczywiście niebez powodu dostała Stylizacją dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, bardzo mi się podoba ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna , wszystko idealnie dobrane.. :)

    OdpowiedzUsuń