wtorek, 13 listopada 2012

New in

Ostatnio do mojej szafy wpadło kilka ładnych rzeczy za naprawdę okazyjne ceny. Wszystko jest w bazarku :)  Ogółem mam mało czasu teraz na stardoll, a co tym bardziej na bazarek! Jednak opłacało się. Dowodem tego jest Amyclaire French Day za 14 stardollarów. 

Jak Wam się podobają moje zakupy? 


Amyclaire | French Day | 14 sd 
B. Bizou | Jkt. inspired by Mami | 56 sd 
Miss Sixty | Printed Bubble Dress | 22 sd :) 
ELLE | Fringed Peep Toe Shoes | 8 sd 
RIO | Hot Buys High  Heels | 24 sd :)
Coco Chanel Tribute | Coco Lace Sandals | 14 sd :)

5 komentarzy:

  1. jasne że ammy claire.. ale 'rzalówa' : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z AC i narzuta z Bizou ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara. Też chcę tą sukienkę ;c
    Ja tam nigdy nie mogę znaleźć nic ciekawego ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze claire. a narzutke sama znazlam dawno juz, bodajze za 14 sd :D

    OdpowiedzUsuń